آرشیو اسفند ماه 1399

شركت طرح انديشان پويا در سال ١٣٧٦ با هدف بهينه سازي و بالا بردن كارايي نرم افزارهاي موجود مالي و اداري در آن زمان و با به كارگيري خلاقيت فارغ التحصيلان دانشگاهي و جوانان نخبه ايراني فعاليت خود را آغاز نموده است.

مديريت شركت به كمك نرم افزارهاي مديريتي

۳۷ بازديد

سيستم مديريت زنجيره تامين

سيستم مديريت زنجيره تامين به عملكرد سازمان بهبود خواهد بخشيد و مديران شركت با استفاده از اين نرم افزار مي توانند راه رسيدن به موفقيت را هموارتر سازند. تصور كنيد كه شما با كليه نيازهاي مشتريان خود آشنا باشيد، در اين صورت حتما كليه توليدات شركت را بر مبناي تقاضا پايه ريزي خواهيد كرد. مديران ابتدا بايد مشخص كنند كه از چه معيارهايي براي مديريت تامين شركت استفاده مي كنند تا كليه برنامه ريزي ها بر پايه آن انجام شود. در حال حاضر كه فضاي رقابت در تمامي عرصه ها تنگ تر شده است شركت هاي توليدي مختلف در تلاش اند كه با ارائه محصولات متناسب با نياز مشتري، از رقيبان خود پيشي بگيرند. امروزه شركت ها به تنهايي توانايي رقابت با يكديگر را ندارند و نرم افزار هاي مختلف به كمك آنها آمده تا مديريتي ساده تر داشته و به عملكرد سازمان بهبود بخشند. سيستم مديريت تامين باعث شده كه مشتريان نيز بتوانند در مدت زمان كوتاه تري بهترين عملكرد را داشته و در نتيجه از سازمان رضايت داشته باشند.

مزيت هاي سيستم مديريت زنجيره تامين

استفاده كردن از نرم افزار مديريت زنجيره تامين مزيت هاي مختلفي براي سازمان ها خواهد داشت كه از جمله مهمترين آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

بهينه سازي قيمت اجناس يا خدمات

بسياري از محصولات مد يا فصلي، ميزان قيمت متغيري در مواقع مختلف دارند، براي مثال؛ ميزان تقاضا براي لباس گرم با شروع فصل سرما بيشتر مي شود و با پايان يافتن اين فصل ديگر طرفداري نخواهد داشت. هر سازماني كه اجناس يا خدمات فصلي يا وابسته به مد خود را در اوج تقاضا يا پس از آن با ارائه تخفيف به فروش نرساند مجبور به تخليه انبار و بروش با قيمت ارزان تر خواهد شد. سيستم مديريت زنجيره تامين به شما كمك مي كند كه قيمت گذاري مناسبي براي اجناس خود انجام داده و از انباشته شدن محصولات در انباري جلوگيري كنيد.

نرم افزار مديريت زنجيره تامين

شناسايي مشكلات قبل از وقوع

شناسايي نيازهاي جامعه هدف از جمله مهمترين كارهايي است كه صاحبان كسب و كار بايد به آن توجه داشته باشند. يك شركت معتبر و حرفه اي براي راضي نگه داشتن مشتريان خود محصولاتي ارائه مي كند كه بتواند همچنان آنها را راضي نگه دارد. اين پورد زماني حساسيت بيشتري پيدا مي كند كه مشتريان بيشتري يك محصول را به شركت عودت دهند. در اين صورت زنگ خطر به صدا در خواهد آمد و صاحبان كسب و كار با استفاده از نرم افزار مديريت زنجيره تامين مي توانند به بررسي مشكل و رفع آن بپردازند.

بهبود وضعيت انبار

وضعيت انبار يكي از اصلي ترين دغدغه هاي مسئولين سازمان است. سيستم مديريت زنجيره تامين باعث خواهد شد كه به صورت لحظه به لحظه از موجودي انبار اطلاع داشته باشيد. اين سيستم به دليل اينكه باعث تحويل به موقع اجناس مي شود مشتري را به صورت پويا نگه داشته و برنامه ريزي دقيقي نيز انجام خواهد داد. همچنين اين سيستم امكان تاييد زمان تحويل اجناس خارج شده از انبار را به شما خواهند داد و از اين طريق مي تواند سفارشات بي نتيجه سازمان را كاهش دهد.

برخي از نرم افزارهاي مديريتي پوياسافت: نرم افزار خريد و تداركات، نرم افزار حسابداري مالي، نرم افزار مديريت انبار، نرم افزار موبايل انبار

تعريف دارايي به نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

امكان تعريف كليه دارايي هاي شركت به اين نرم افزار وجود دارد و مي توانيد تمامي اموال منقول و غير منقولي كه به نام شركت هستند را ثبت كنيد. امكان ثبت كليه اموال مصرفي كه در حال مصرف بوده و يا هيچ گونه استفاده اي ندارند نيز وجود دارد. امكان تعريف كردن ساختمان، مغازه، اتاق، طبقه و... كه مربوط به محل شركت و يا دارايي هاي آن مي شوند. امكان درخواست گزارش تفكيك شده براي هر واحد نيز وجود دارد. امكان تعريف كليه قوانين استهلاك اموال و دارايي ها وجود دارد و مي توانيد قوانين استهلاك را در قالب گروه بندي انجام شده اعمال نماييد.

ساختار كدينگ براي اموال

يكي از ويژگي هاي نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت، ساختن كد براي هريك از اموال شركت يا سازمان است و به صورت خودكار و فرمت مورد نياز، عمل كدينگ را به انجام خواهد رساند. شما مي توانيد ساختار كد گذاري اموال و دارايي ها را تغيير داده و يا خودتان كد خاصي را براي انوال انتخابي خود تعيين كنيد.

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

ثبت صورتجلسه هاي تغييرات اموال

اموال و دارايي هاي شركت يا سازمان خط قرمز نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت است و هرگونه تغيير در ساختار و مالكيت آنها بايد حتما به ثبت برسند. ثبت و اسكن صورتجلسه فروش اموال، قولنامه و واگذاري اماني از جمله ويژگي هاي مربوط به دارايي هاي ملكي هستند. ثبت و اسكن صورت جلسه حوادث اتفاق افتاده، ثبت و اسكن صورت جلسه بازگشت اموال اماني و يا عودت دادن آنها، ثبت و اسكن صورتجلسه اموال واگذار شده اماني و... از ديگر ويژگي هاي اين بخش هستند.

تعريف كردن سطح كاربران

يكي از مهمترين ويژگي هاي نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت را مي توان تعيين سطوح براي كاربران دانست. يعني تنها مدير يا صاحب شركت نيست كه به اطلاعات دسترسي دارد و هر فردي مي تواند نقشي در آن داشته باشد. البته حيطه وظايف هر فرد بستگي به كار خاصي كه انجام مي دهد محدود شده است و مي تواند كارهاي خود را بر حسب حيطه وظايف به انجام برساند. كليه پرسنل اداري نيز مي توانند به اين نرم افزار دسترسي داشته باشند.

بخش ديگري از نرم افزارهاي كاربردي پوياسافت: نرم افزار دريافت و پرداخت، نرم افزار مغايرت بانكي، نرم افزار حسابداري فروش، نرم افزار حقوق و دستمزد

تاثير نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت بر ميزان سود

جمع آوري اطلاعات گذشته شركت و همچنين ثبت تمامي رويدادهاي آن بر روي كاغذ طبيعتا كار دشواري است و نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت توانسته تا حد بسيار زيادي به اين كار سهولت بخشد. محاسبه ميزان سود خالص شركت نيازمند داشتن اطلاعات كامل استهلاك، ميزان هزينه ها، ميزان فروش، هزينه هاي جاري و... است ك كليه اين موارد در طبقه بندي هاي خاص در نرم افزار به ثبت مي رسند و مي توانيد تنها در عرض چند دقيقه به كليه آنها دسترسي داشته باشيد. براي درك بهتر اين موضوع يك دفتر بايگاني قديمي شركت را در نظر بگيريد، در اين دفتر چندين پرونده كنار يكديگر قرار مي گيرند و پيدا كردن حسابرسي هاي مد نظر شما كار ساده اي نيست و وقت بيشتري خواهد طلبيد. امكان هرگونه خطاي انساني نيز وجود دارد اما اين نرم افزار ميزان خطا را به صورت چشمگيري كاهش داده و طبيعتا باعث افزايش سوددهي شركت يا سازمان خواهد شد.

تاثير نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت بر سود

مديريت آسان اموال و دارايي هاي شركت

مديريت دارايي ها و اموال بخصوص در شركت هاي بزرگ همواره مشكلاتي داشته است. اطلاع نداشتن از عمر مفيد دارايي ها و همچنين نداشتن گزارشات كامل و دقيق از آنها باعث دلسرد شدن يك سرمايه گذار خواهد شد و در صورتي كه اين اطلاعات دقيق ارائه شوند بر سرمايه گذاري تاثير چشمگيري خواهند گذاشت. استفاده كردن از نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت بهترين روش براي سيستمي كردن امورات و بهينه سازي آنها به شمار مي رود. اين نرم افزار كليه اطلاعات مربوط به شركت را در بر ميگيرد و مي توانيد هريك از امورات را در بخش مختص خود مديريت كنيد. اصلي ترين ويژگي اين نرم افزار، جلوگيري از هدر رفتن وقت و هزينه است. اين نرم افزار خواهد توانست كليه امورات، دارايي ها و اموال شركت را به صورت كامل تحليل كرده و گزارش آن را در اختيار مدير قرار دهد. طبيعتا اين نرم افزار باعث سوددهي بيشتر نيز خواهد شد.

سيستم مديريت زنجيره تامين چه كاري انجام مي دهد

۴۷ بازديد

صاحب هر شركت و موسسه اي طبيعتا تلاش دارد كه در مدت زمان كوتاهي نام شركت خود را در ميان بهترين ها به ثبت برساند و شرايط كنوني تحريم ها و... اين مسير را پرمشكل كرده اند. براي اينكه بتوان سازماني موفق داشت بايد از هدر رفت ها جلوگيري كرده و كليه امورات را به صورت بهينه انجام داد. سيستم خريد و تداركات يكي از نيازهاي هر سازمان است و با اين سيستم مي توانيد به راحتي امورات مربوط به خريد و تداركات را به انجام برسانيد. خريد و تداركات در هر يك از سازمان ها نقش اساسي در كيفيت خدمات ارائه شده خواهد داشت و به همين دليل استفاده كردن از اين نرم افزار هم سوددهي شركت را افزايش داده و هم مي تواند شما را براي رسيدن به قله هاي موفقيت ياري رساند. سيستم خريد و تداركات برنامه هاي متعددي دارد و هر يك از اين برنامه ها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و مي توانيد بهترين مورد را براي سازمان خود انتخاب كنيد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

سيستم خريد و تداركات

در سازمان هايي كه خريد اجناس و وسايل مطابق با نيازهاي آن صورت ميگيرد و هر يك از اجناس بايد مشخصات خاص خود را داشته باشند سيستم خريد و تداركات به كمك شما خواهد آمد. در حالت كلي سيستم خريد و تداركات ارتباط مستقيم با كليه نرم افزارهاي : انبارداري، سيستم هاي حسابداري و اموال و دارايي هاي ثابت دارد و به همين دليل مي تواند به صورت همه جانبه كليه امورات مربوط به خريد را مديريت كند. به دليل ارتباطي كه سيستم خريد و تداركات با ساير سيستم ها دارد كليه فرآيندهاي شركت مطلوب تر به انجام خواهند رسيد. نرم افزار خريد و تداركات با كليه اقلام مورد نياز سازمان آشنايي داشته و به دليل اطلاع از موجودي انبار، تمهيدات لازم را براي خريد محصول به صورت مستقيم به انجام خواهد رساند. سيستم خريد و تداركات داخلي باعث ايجاد ارتباط بين شركت با تامين كنندگان و ارائه دهندگان خدمات و كالا خواهد شد. اين سيستم فرآيند خريد كالا و تحويل آن به دست تامين كنندگان را از همان ابتدا مديريت خواهد كرد و مي توانيد در وقت نيز صرفه جويي داشته باشيد.

سيستم خريد و تداركات

افزايش بهره وري سازمان با استفاده از سيستم خريد و تداركات

سيستم خريد و تداركات به صورت يكپارچه با: سيستم اموال و دارايي هاي ثابت، سيستم هاي انبار و حسابداري عمل كرده و مديريت امورات را سهولت خواهد بخشيد. اين نرم افزار از كليه فرايندهاي كليدي سازمان پشتيباني كرده و باعث هدفمند انجام شدن كليه اين امورات خواهد شد. طبيعتا استفاده كردن از يك سيستم جامع براي ثبت درخواست خريد پس از اطلاع از موجودي و نيازهاي انبار باعث تسريع در امورات خريد مي شود. امكان امتيازدهي به تامين كنندگان باعث مي شود كه بتوانيد بهترين مورد را انتخاب كنيد. نرم افزار خريد و تداركات بخش عمده اي از فعاليت هاي سازمان را پوشش مي دهد و اين امر باعث كاهش ميزان خطا خواهد شد.

شما ميتوانيد با تهيه نرم افزارهايي نظير: نرم افزار حسابداري مالي، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار حسابداري فروش، نرم افزار تحليل صورت هاي مالي دقت خود را در مديريت سازمان خود به بالاترين سطح ممكن برسانيد.

سيستم مديريت زنجيره تامين

سيستم مديريت زنجيره تامين به عملكرد سازمان بهبود خواهد بخشيد و مديران شركت با استفاده از اين نرم افزار مي توانند راه رسيدن به موفقيت را هموارتر سازند. تصور كنيد كه شما با كليه نيازهاي مشتريان خود آشنا باشيد، در اين صورت حتما كليه توليدات شركت را بر مبناي تقاضا پايه ريزي خواهيد كرد. مديران ابتدا بايد مشخص كنند كه از چه معيارهايي براي مديريت تامين شركت استفاده مي كنند تا كليه برنامه ريزي ها بر پايه آن انجام شود. در حال حاظر كه فضاي رقابت در تمامي عرصه ها تنگ تر شده است شركت هاي توليدي مختلف در تلاش اند كه با ارائه محصولات متناسب با نياز مشتري، از رقيبان خود پيشي بگيرند. امروزه شركت ها به تنهايي توانايي رقابت با يكديگر را ندارند و نرم افزار هاي مختلف به كمك آنها آمده تا مديريتي ساده تر داشته و به عملكرد سازمان بهبود بخشند. سيستم مديريت تامين باعث شده كه مشتريان نيز بتوانند در مدت زمان كوتاه تري بهترين عملكرد را داشته و در نتيجه از سازمان رضايت داشته باشند.

سيستم مديريت زنجيره تامين

كمك سيستم مديريت زنجيره تامين به يافتن منابع مناسب

منظور از يافتن منابع مناسب همان انتخاب تامين كنندگان شركت است. منظور از اين امر همان تامين كنندگاني هستند كه براي تهيه خدمات و كالا مورد نياز براي توليد محصول مورد نياز شركت فعاليت مي كنند. پس از اينكه با تامين كننده قرارداد امضا شد مديران مي توانند از راه هاي مختلفي به كار آنها نظارت داشته باشند و نرم افزار مديريت زنجيره تامين مي تواند نظارت بر كار تامين كنندگان را ساده تر كند.

كمك سيستم مديريت زنجيره تامين به توليد

مديران زنجيره تامين وظيفه نظارت بر توليد، كيفيت محصول، بسته بندي، حمل و نقل و... را بر عهده دارند و اين امور بايد به صورت دقيق انجام شوند تا هم هزينه هاي سازمان مديريت شده و هم كليه امور در جاي خود انجام شود. اما طبيعتا امكان خطاي انساني نيز در اين صورت وجود خواهد داشت و سيستم مديريت زنجيره تامين اين امكان را به شما خواهد داد كه بتوانيد به راحتي گزارش كلي از كليه امورات مربوط به توليد تهيه كنيد. تمامي شركت ها ميزان توليد، كيفيت محصول و بهره وري كارگران را نيز مورد بررسي قرار داده و با استانداردهاي جهاني مقايسه مي كنند تا از عملكرد سازمان اطلاع داشته باشند و نرم افزار مديريت زنجيره تامين اين كار را ساده تر خواهد كرد.

برخي ديگر از نرم افزارهاي مديريتي كه از طريق شركت پوياسافت ارائه مي شوند: نرم افزار مديريت توليد پيماني، نرم افزار مديريت توليد، نرم افزار كارگزيني، نرم افزار مديريت منابع انساني

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت يكي از نيازهاي هر مجموعه اي است . در حالت كلي داشتن اين نرم افزار باعث سهولت در امورات مديريتي شده و مي تواند به عملكرد سازمان دقت بخشد. امكان هيچگونه اختلاف مالي در صورت استفاده از اين نرم افزار وجود نخواهد داشت. البته نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت صرفا جهت محاسبه دارايي ها و استهلاك آنها نيست و كليه اطلاعات: فروش، استهلاك قبل از موعد و تعميرات اموال نيز در آن ثبت مي شود. نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت كليه امورات و عمليات مربوط به اموال از زمان خريد تا فروش را مديريت كرده و اطلاعات كاملي را در رابطه با آن ارائه خواهد كرد. كنترل اموال شعبه هاي ديگر كه در نقاط مختلف پراكنده شده اند از جمله معضلات شركت هاي بزرگ به شمار مي روند و سيستم اموال و دارايي هاي ثابت كليه اموال آنها را نيز كنترل خواهد كرد.

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

ويژگي نرم افزار هاي سازماني

۵۰ بازديد

سيستم مديريت زنجيره تامين به منظور مديريت كليه امور مربوط به ايجاد يك محصول و تحويل آن به دست مشتري مورد استفاده قرار مي گيرد. مديريت زنجيره تامين كليه نيازهاي يك شركت براي توليد يك محصول را تعيين مي كند. تا سالياني قبل براي مديريت تامين يك شركت بايد يك حسابدار امور را به دست مي گرفت و امكان خطاهاي انساني نيز در آن وجود داشت اما امروزه نرم افزاز مديريت زنجيره تامين اين راه را هموار ساخته و مي توانيد به راحتي با كليه نيازهاي شركت براي توليد محصول آشنا شويد. هدف نرم افزار مديريت زنجيره تامين بهبود عملكرد زنجيره تامين است و از جنبه هاي مختلفي براي سازمان مفيد خواهد بود. به عبارتي، چنانچه اطلاعات را به موقع دريافت نماييد خواهيد توانست كليه نيازهاي محصول درخواست شده براي خريد را تامين كنيد. در حالت كلي سيستم مديريت زنجيره تامين باعث مي شود كه از انجام دادن كارهاي اضافي خودداري شود. اين برنامه باعث خواهد شد كه از توليد لوازم و تجهيزاتي كه فروش كمتري دارند خودداري شود و اين امر باعث افزايش بهره وري مي شود.

منظور از اموال و دارايي هاي ثابت

بسياري اين سوال را دارند كه منظور از اموال و دارايي هاي ثابت چيست؟ دارايي هاي ثابت از جمله حساس ترين نقاط تمركز سازمان ها هستند و ويژگي مشهود آنها عمر طولاني است و معمولا براي يك دوره بلند مدت مورد استفاده قرار مي گيرند. اما طولاني بودن عمر به معناي استفاده تمام مدت نيست و پس از استفاده و يا گذر زمان فرسوده شده و استهلاك انباشته خواهند داشت. اما آيا محاسبه اين استهلاك كار ساده اي است؟ كنترل دقيق ميزان استهلاك اموال، كنترل نقل و انتقالات، هزينه بيمه، هزينه استهلاك و... امري ضروري است و كليه اين عمليات مي تواند توسط نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت انجام شود.

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت يكي از نيازهاي هر مجموعه اي است. در حالت كلي داشتن اين نرم افزار باعث سهولت در امورات مديريتي شده و مي تواند به عملكرد سازمان دقت بخشد. امكان هيچ گونه اختلاف مالي در صورت استفاده از اين نرم افزار وجود نخواهد داشت. البته نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت صرفا جهت محاسبه دارايي ها و استهلاك آنها نيست و كليه اطلاعات: فروش، استهلاك قبل از موعد و تعميرات اموال نيز در آن ثبت مي شود. نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت كليه امورات و عمليات مربوط به اموال از زمان خريد تا فروش را مديريت كرده و اطلاعات كاملي را در رابطه با آن ارائه خواهد كرد. كنترل اموال شعبه هاي ديگر كه در نقاط مختلف پراكنده شده اند از جمله معضلات شركت هاي بزرگ به شمار مي روند و سيستم اموال و دارايي هاي ثابت كليه اموال آنها را نيز كنترل خواهد كرد.

انواع نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت

نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت را مي توانيد در انواع مختلفي مشاهده كنيد كه هر يك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و خدمات متفاوتي نيز ارائه خواهند كرد. انتخاب هريك از اين نرم افزار ها بستگي به خود شما خواهد داشت و توصيه مي كنيم كه حتما بهترين مورد را برگزينيد چرا كه در اين صورت از بهترين خدمات برخوردار خواهيد شد. قبل از هرگونه اقدامي مي توانيد ويژگي نرم افزار انتخابي را مورد بررسي قرار دهيد.

افزايش بهره وري سازمان با استفاده از سيستم خريد و تداركات

سيستم خريد و تداركات به صورت يكپارچه با: نرم افزار هاي اموال و دارايي هاي ثابت، سيستم مديريت انبارداري و حسابداري عمل كرده و مديريت امورات را سهولت خواهد بخشيد. اين نرم افزار از كليه فرايندهاي كليدي سازمان پشتيباني كرده و باعث هدفمند انجام شدن كليه اين امورات خواهد شد. طبيعتا استفاده كردن از يك سيستم جامع براي ثبت درخواست خريد پس از اطلاع از موجودي و نيازهاي انبار باعث تسريع در امورات خريد مي شود. امكان امتيازدهي به تامين كنندگان باعث مي شود كه بتوانيد بهترين مورد را انتخاب كنيد. نرم افزار خريد و تداركات بخش عمده اي از فعاليت هاي سازمان را پوشش مي دهد و اين امر باعث كاهش ميزان خطا خواهد شد.

مديريت هزينه ها و صرفه جويي سازماني

امكان تجميع درخواست هاي خريد كالا و خدمات باعث مي شود كه مديران امكان مديريت ساده عمليات مربوط به خريد و تداركات سازمان را داشته باشند و اين امر باعث خواهد شد كه بتوانيد در ميزان هزينه هاي سازمان صرفه جويي كنيد. اين برنامه همچنين باعث تخصيص بهينه فعاليت ها شده و در نتيجه آن ميزان هزينه ها به حداقل خواهد رسيد. بي شك چنانچه كليه اطلاعات مربوط به خريد و موجودي انبار سازمان را داشته باشيد مي توانيد هر يك از كارها را سر خود انجام داده و از كارهاي بيهوده اي كه وقت شركت را مي گيرد دوري كنيد.

پشتيباني براي زنجيره تامين

در دنياي امروزي سازماني موفق تر است كه خدمات پشتيباني قوي تري ارائه كند. در هر زمينه اي سازمان هاي متعددي فعاليت مي كنند پس بايد به فكر كارهايي باشيد تا رضايت مشتريان را به خود جلب كنيد. خدمات پشتيباني بايد انعطاف پذير بوده و كليه نيازهاي مراجعين را برطرف سازد. عودت دادن محصولات خريداري شده نيز تحت نظارت اين كارشناسان خواهد بود. در صورتي كه جنس تحويل داده شده به مشتري معيوب، اضافي يا كم و كاست داشته باشد بابد به شركت بازگردانده شود. محصول برگشت داده شده بايد در انبار مورد بررسي قرار گيرد.

اهميت زنجيره تامين

زنجيره تامين از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. امروزه زنجيره تامين به منزله نقطه اتصال شركت ها به يكديگر شناخته مي شود و به كسب و كار توليد كنندگان رونق بيشتري بخشيده است. توليدكنندگلني كه زنجيره تامين دقيق و به موقعي دارند خواهند توانست با نيازهاي جامعه هدف به خوبي آشنايي داشته و به دنبال توليد محصولات مورد نياز آنها باشند. سيستم مديريت زنجيره تامين به كليه اين امورات سرعت بخشيده و مديريت را براي مسئولين شركت سهولت خواهد بخشيد و به همين دليل از استقبال بسياري مواجه شد.

مديريت آسان اموال و دارايي هاي شركت

مديريت دارايي ها و اموال بخصوص در شركت هاي بزرگ همواره مشكلاتي داشته است. اطلاع نداشتن از عمر مفيد دارايي ها و همچنين نداشتن گزارشات كامل و دقيق از آنها باعث دلسرد شدن يك سرمايه گذار خواهد شد و در صورتي كه اين اطلاعات دقيق ارائه شوند بر سرمايه گذاري تاثير چشمگيري خواهند گذاشت. استفاده كردن از نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت بهترين روش براي سيستمي كردن امورات و بهينه سازي آنها به شمار مي رود. نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت كليه اطلاعات مربوط به شركت را در بر ميگيرد و مي توانيد هريك از امورات را در بخش مختص خود مديريت كنيد. اصلي ترين ويژگي اين نرم افزار، جلوگيري از هدر رفتن وقت و هزينه است. نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت خواهد توانست كليه امورات، دارايي ها و اموال شركت را به صورت كامل تحليل كرده و گزارش آن را در اختيار مدير قرار دهد. طبيعتا اين نرم افزار باعث سوددهي بيشتر نيز خواهد شد.